Välkommen till min nya blogg!

Hola!

Jag börjar med att skriva vilken skitsida det här är. En bugg gjorde att allt raderades på en knapptryckning, och nej, jag är inte tekniskt obegåvad!
(efter 10 djupa andetag...)

Så. Detta ska alltså bli bloggen om mitt nya steg i livet. Jag och T tar vårt pick och pack och lämnar vår älskade håla för att upptäcka livet i Uppsala för obestämmd tid framöver. Flytten kommer ske lite pö om pö under sista veckan i aug. och vi har lite smått börjat att rensa ut våra skrymslen för att börja packa.
Tanken med bloggen är att underhålla alla här hemma och i världen men även för att utveckla mitt skrivande och förhoppningsvis ha lite kul på kuppen. Ni som känner mig väl kan ju börja slå vad om hur länge jag kommer orka hålla på. Vi vet ju alla hur gott tålamod jag har.

Lite regler för att underlätta och hålla mitt mog uppe:

1. Jag stavar som en kråka. Jag lovar att göra mitt bästa men det är strängt förbjudet att kommentera. Gör ni det så skriver jag på spanska iställer, få se hur ni gillar det!
2. Ta allt jag skriver med en stor skopa salt.  Jag har som ni vet en förmåga att överdriva. Ja, ni ser ju, en STOR SKOPA!
3. Om jag gråter så kom inte och hämta mig. Är det något jag har lärt mig av systrarna Hylander så är det att det är ok att ha smärre livskriser, ofta.
4. Jag får lov att svära, synda och bli ateist utan att någon ska få proppar eller hjärtattacker. Ni vet vilka ni är...

Jag vill nu inviga mitt första inlägg med att tacka min mamma och pappa och deras andra hälfter för den nya datorn och för all hjälp på vägen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0